miercuri, 6 aprilie 2011

ski de tura in Latoritei

Ski de tura Muntii Latoritei
Traseu: Curmatura Vidrutei ~1579m - Vf. Fratosteanu Mare ~2053 m
Echipa: Madalina si Florin Soare, je&moi

Foarte buna inspiratie am avut, cand am facut tura asta. La campie ... stationa o patura de nori de cateva zile bune, temperaturi aproape de 0 grade si umiditate mare. Intrasem pe webcamuri la jurnalul national si atunci am vazut:    la munte e fain si senin !!!! Hai la ski de tura! Pentru Mada era al doilea ski de tura din viata ei, pentru mine si Florin an n-spelea, dar niciodata in asemena conditii perfecte! (zapada inghetata cu un strat de faina proaspat, rece la nivelul solului, dar cald pentru tricou ... la 1 metru de pamant.) Eu mai calcasem in zona asta de 3 ori pana acum, iar intr-una din ture o patisem destul de rau. Am prins o ceata tip lapte, si bineinteles ca ne-am ratacit .... nestiind zona, am schiat in alta vale decat trebuia. Apoi la intoarcere nu am gasit drumul, eram asa de pierduti incat, ajunsi inapoi in poteca, nu stiam incotr-o sa o luam, stanga sau dreapta.  Doar o busola ne putea scoate rapid din cacat. De data asta totul a fost perfect, si pot spune ca a fost una dintre cele mai frumoase ture la ski de pana acum :)



Portiunea de inceput ... curmatura vidrutei


Mada ... happy

deschidere in vale


Caldura mare ... dupa mine as fi mers in chiloti :)


Stana de la Izvorul Vidrutei

la deal

Florin ... intoarce

Muchia sudica care da in Vf. Ciortea (Fagaras) vazut din masivul Latoritei

Sudica crestei Fagarasului

Fratele si Sora mergand catre Fratosteanu Mare :)


Creasta Parangului ... in spate cateva varfuri din Masivul Retezat

Mada ... mare de nori

Poza de agatat gagici pe feisbuc

Florin ... Parang ... retezat

Desertul de zapada din Latorita

summit?

Catre varf ...

Poza de grup ... pe vf. Fratosteanu Mare 2053 m

Summit! Florin

Summit! Mada


ski pe o zapada perfecta

Mada la al doilea contact cu pulvarul - s-a descurcat f bine

je ... dezvirginand panta

urmele ... noastre

Mada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu