marți, 1 iunie 2010

Tura cu mtb-urile in muntii Capatanii



Tura cu mtb-urile in muntii Capatanii

Urcare in statiunea Romani, pana in creasta Capatanii

Weekendul 28 - 31 mai se anuntatse destul de agitat din punct de vedere al vremii, asa ca aveam dubii unde sa merg: (aveam de ales intre a merge la cort, betie, baie, chef si gratare (lacul Zetea - Odorhei) sau o tura cu bicla prin munti din zona jud. Valcea, impreuna cu fratii Soare, Adi si Florin). Pana la urma, partea sportiva si iubitoare de aventura din mine s-a impus, si astfel a iesit o tura faina, dar care nu am reusit sa o terminam din cauza vremii. Initial traseul trebuia sa fie urmatorul: Rm. Valcea ->Horezu->Sat Romani (masina) => (bicle) Sat Romani -> Sat Ifirmesti (569m) -> Vf. lu Roman(1789m) -> Creasta Capatanii(2000m) ~ 27 km cu diferenta de nivel aprox. 1300m. Din cei 27 km am facut doar 20, apoi ne-am intors inapoi, amenintati de fulgerele furtunii care se apropia amenintator.


Me, Florin si Adi - gata de urcare!
Urcarea e crima din start ! inca din sat (pante de peste 10%), in unele portiuni am mers pe langa bicle, chiar nu merita sa ne rupem, urcam de 2 ori mai repede pe jos :)
Adi, si nu! nu avea furca de la bicla rupta! e un lefty
Aici la cabanuta facusem primul popas de bagat la mat (se impuneau zaharuri urgent!)
Si serpentinele nu se mai terminau ... si panta nu mai scadea nici cum sub 10% ...
Climb hard!
In sfarsit o poza si cu mine (in turele mele, mai ales cele de mtb nu prea apar, pt ca eu sunt fotograful)
Incepusera primele reprize de ploaie, noroc ca drumul nu era o mocirla ...
Adi, sus in platou Romani ~1600m, asteptand o noua repriza de ploaie

Florin, nedumerit dupa ce bagase un fulger + tunet mai sus ...

Aici stateam sub un brad, deoarece incepuse sa fulgere in stanga si dreapta

La coborare, suparati si cu furtuna in spate ...

Pana la urma am luat decizia cea mai buna sa ne intoarcem, deoarece sus in creasta era deja gol alpin, iar noi cu fiarele noastre eram f expusi la chestia numita: fulger! ... si bine am facut ca ne-am intors deoarece dupa ce am ajuns la masini a inceput sa toarne cu galeata + cateva reprize de grindina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu