luni, 18 octombrie 2010

Cu moto in jurul Muntelui Cindrel

Traseu: Sibiu - Orlat - Poiana Sibiului - Jina - Lacul Oasa - Pasul Steflesti - Rozdesti - Statiunea Paltinis - Sibiu
Tovarasii: Silviu, Radu, Luci

Weekendul 16-17 octombrie se anuntase cu vreme urata. Sambata plouase toata ziua, iar pentru Duminica situatia nu era prea roz. Indraznesc sa propun o tura cu moto, scriu pe forum si surpriza: mai sunt unii care nu vor sa stea in casa si care vor sa-i ploaie pe motor.
Ne intalnim de cu dimineata 4 oameni cu 4 vaci: Silviu cu Dominator, Radu cu Kawasaki KLE, Luci tot cu Dominator si eu cu Alpu'. Initial altul a fost traseul propus dar din cauza vremii am hotarat sa plecam catre N-W si sa improvizam pe parcurs. Pana la urma a iesit o tura chiar faina, 150 km de asfalt ud si uscat combinat cu macadam si mult noroi :). In afara de o mica ploicica chiar la plecare din Sibiu, am avut parte de o vreme foarte buna pentru ce prognoza se anuntase pentru Duminica aceea. Pe portiunea Sibiu - Jina am prins asfalt ud, apoi pe bucata de "Transalpina" ne-am inclinat pe multele viraje profitand de asfaltul uscat, pe urcarea catre pasul Steflesi ... macadam relativ uscat iar apoi a urmat chinul: noroi pana la Rozdesti. Paltinisul l-am trecut intr-o ceata tip "lapte", dar una peste alta am fost foarte norocosi, a iesit bine.

Lacul Oasa

Primul popas (pe barajul Oasa)

Cabana Oasa
(aici ne-am cinstit cu o ciorba si o bere:) )

Valea Frumoasei (cu Vf. Steflesti in nori)

Valea Frumoasei (catre Oasa)
Silviu, Radu, Luci si Adi
Traseu catre vf. Steflesti
Pasul Steflesti
Popas in pasul Steflesti (1900 m)

Vf. Cindrel in spate

Vedere din Pasul Steflesti catre Valea Frumoasei
Ultima regrupare La Telescaun in Paltinis












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu